Ενημερώνουμε τους δημότες της Δ.Κ. Ορχομενού ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026,  θα γίνει διακοπή νερού σε όλο τον Ορχομενό μεταξύ 8.30 π.μ. – 12 το μεσημέρι ώστε να αποκατασταθεί πλήρως η βλάβη, που μερικώς αποκαταστάθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου,  η οποία προκλήθηκε από τις εργασίες που πραγματοποιούνται στο δίκτυο αποχέτευσης.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση

 

Δήμος Ορχομενού

Υπηρεσία Ύδρευσης