Ενημερώνουμε τους δημότες της Δ.Κ. Ορχομενού ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, θα γίνει διακοπή νερού σε όλο τον Ορχομενό μεταξύ 8.30 π.μ. – 12 το μεσημέρι ώστε να αποκατασταθεί πλήρως η βλάβη, που μερικώς αποκαταστάθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου, η οποία προκλήθηκε από τις εργασίες που πραγματοποιούνται στο δίκτυο αποχέτευσης.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση
Δήμος Ορχομενού
Υπηρεσία Ύδρευσης