Ενημερώνουμε τους δημότες της Δ.Κ. Ορχομενού ότι την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, θα γίνει διακοπή νερού σε όλο τον Ορχομενό από τις 11.00 το πρωί ωσότου αποκατασταθεί η βλάβη, που προκλήθηκε από τις εργασίες που πραγματοποιούνται στο δίκτυο αποχέτευσης.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση
Δήμος Ορχομενού
Υπηρεσία Ύδρευσης