Ενημερώνουμε τους δημότες της Δ.Κ. Ορχομενού ότι την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026,  θα γίνει διακοπή νερού σε όλο τον Ορχομενό από τις 11.00 το πρωί ωσότου αποκατασταθεί η βλάβη, που προκλήθηκε από τις εργασίες που πραγματοποιούνται στο δίκτυο αποχέτευσης.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση

 

Δήμος Ορχομενού

Υπηρεσία Ύδρευσης